ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ITREND.GR ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ESHOP;

Το itrend.gr δημιουργήθηκε για να παρέχει αυτό που λέει και το motto του ”Style for mobile!”. Να δίνει στυλ, προσωπικότητα και χρώμα στα αγαπημένα σας gadgets, διαθέτοντας αξεσουάρ μοντέρνου design, σε πολύ καλή ποιότητα αλλά και προσιτή τιμή.

Φτιαγμένο από καθημερινούς χρήστες σύγχρονων gadgets, ψάχνει συνεχώς νέα προϊόντα και επιλέγει τα καλύτερα για να μοιραστεί μαζί σας.

Στο itrend.gr οι αγορές σας είναι διασφαλισμένες. Ποτέ δεν αφήνουμε πελάτη παραπονεμένο και για όποιο τυχόν προβληματικό προϊόν ή λάθος, φροντίζουμε για άμεση επίλυση με δική μας επιβάρυνση!

Μέσα στην πληθώρα καταστημάτων και eshop, το itrend.gr φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά, χαρακτηριζόμενο από εμπιστοσύνη, προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα, μεγάλη ποικιλία, ένα καλά δομημένο και σχεδιασμένο eshop, πιστοποιημένα ηλεκτρονικά είδη και τίμια τιμολογιακή πολιτική.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ITREND;

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα αλλά φροντίζουμε ώστε να έχετε σχεδόν το ίδιο καλή εικόνα για τα προϊόντα που αγοράζετε από το itrend.gr, όπως θα είχατε και αν τα βλέπατε από κοντά. Ο χώρος μας είναι ανοιχτός για εσάς, για να παραλάβετε τις αγορές σας, εφόσον έχετε επιλέξει την συγκεκριμένη μέθοδο αποστολής κατά την ηλεκτρονική σας παραγγελία.

Γραφείο εξυπηρέτησης: Σταδίου 61, Αθήνα (2οs όροφος), πλησίον σταθμού Ομόνοια. Παραλαβές: Δευτέρα – Παρασκευή 10.00 – 18.00, τηλ. 215 550 6374.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ITREND.GR;

Η παραγγελία σας γίνεται μέσω του eshop www.itrend.gr και με την προσθήκη των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, στο καλάθι αγοράς.

1. Πιέστε απλώς το κουμπί ”ΑΓΟΡΑ” που αντιστοιχεί στο εκάστοτε προϊόν. Η λειτουργία αυτή προσθέτει το προϊόν στο καλάθι αγορών σας και δεν σας δεσμεύει για την αγορά του, καθώς αν αλλάξετε γνώμη μπορείτε εύκολα να το αφαιρέσετε.

2. Στη συνέχεια εφόσον έχετε ολοκληρώσει τις επιλογές σας, πατήστε πάνω στο μπλε πλήκτρο, πάνω δεξιά στην οθόνη σας, που οδηγεί στο ”ΚΑΛΑΘΙ”. Εκεί θα δείτε μία λίστα με το σύνολο των επιλογών σας καθώς και τη συνολική αξία των προϊόντων, χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτό το στάδιο τα έξοδα αποστολής.

3. Στη συνέχεια, πατώντας το πλήκτρο ”ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ”, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία τιμολόγησης και παράδοσης.

4. Το επόμενο βήμα είναι η επιλογή του τρόπου πληρωμής των αγορών σας (Αντικαταβολή / PayPal / ALPHA BANK).

5. Στο τελευταίο βήμα μπορείτε να δείτε πια το τελικό σύνολο της παραγγελίας σας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς και του κόστους αντικαταβολής (εφόσον έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή). Πατώντας το πλήκτρο ”ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”, θα οδηγηθείτε:

Α. Στη σελίδα που σας ευχαριστεί για την παραγγελία σας, εφόσον επιλέξατε τη μέθοδο αντικαταβολής.
Β. Στην σελίδα του Paypal, εφόσον επιλέξατε τη μέθοδο πληρωμής με Paypal ή ALPHA BANK.

Στη συνέχεια θα λάβετε αναλυτικό email στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, σχετικά με την πρόοδο της παραγγελίας σας.

Η παράδοση θα γίνει σε 1-2 εργάσιμες στο χώρο σας. Τα μεταφορικά με αντικαταβολή είναι 4€ για όλη την Ελλάδα. Σε περίπτωση που η περιοχή σας είναι δυσπρόσιτη, θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά.

Αν δυσκολεύεστε στην ηλεκτρονική σας παραγγελία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με απευθείας μήνυμα στο Facebook Messenger ή να καλέσετε στο 2155506374.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ;

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων μας είναι τελικές και περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%. Οι τυχόν επιπλέον επιβαρύνσεις φροντίζουμε ώστε να είναι απόλυτα σαφείς και κατανοητές, ενώ αφορούν μόνο στα μεταφορικά (εφόσον σας γίνει παράδοση με courier) και στην μικρή χρέωση αντικαταβολής (στην περίπτωση που δεν πληρώσετε μέσω internet).

ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ;

Τα προϊόντα μας έρχονται πραγματικά από κάθε όμορφη γωνιά της Γης. Αμερική, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ασία και Ελλάδα είναι μερικές μόνο από τις χώρες όπου εδρεύουν οι συνεργάτες μας. Ψάχνουμε καθημερινά σε διάφορες πηγές για να εντοπίσουμε τα αξεσουάρ που θα δώσουν ξεχωριστό στυλ στα αγαπημένα σας gadgets και διαπραγματευόμαστε τις τιμές τους ώστε να σας προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό value for money!

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ;

Η παραγγελία σας γίνεται μέσω του itrend.gr και με την προσθήκη των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, στο καλάθι αγοράς.

1. Πιέστε απλώς το κουμπί ”ΑΓΟΡΑ” που αντιστοιχεί στο εκάστοτε προϊόν. Η λειτουργία αυτή προσθέτει το προϊόν στο καλάθι αγορών σας και δεν σας δεσμεύει για την αγορά του, καθώς αν αλλάξετε γνώμη μπορείτε εύκολα να το αφαιρέσετε.

2. Στη συνέχεια εφόσον έχετε ολοκληρώσει τις επιλογές σας, πατήστε πάνω στο μπλε πλήκτρο, πάνω δεξιά στην οθόνη σας, που οδηγεί στο ”ΚΑΛΑΘΙ”. Εκεί θα δείτε μία λίστα με το σύνολο των επιλογών σας καθώς και τη συνολική αξία των προϊόντων (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτό το στάδιο τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής (εφόσον επιλέξετε αυτή τη μέθοδο πληρωμής).

3. Στη συνέχεια, πατώντας το πλήκτρο ”ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ”, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία τιμολόγησης και παράδοσης. Τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά. Αν η διεύθυνση τιμολόγησης είναι και η διεύθυνση παράδοσης, τότε αφήστε επιλεγμένη την επιλογή ”ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΧΡΕΩΣΗΣ”. Αν θέλετε να πληρώσετε εσείς αλλά η παράδοση να γίνει σε άλλη διεύθυνση πχ αν πρόκειται για δώρο, απο-επιλέξτε την προηγούμενη επιλογή και προχωρήστε στο επόμενο βήμα.

4. Στο βήμα αυτό θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία για την παράδοση της αποστολής σας. Αν έχετε ζητήσει να εκδοθεί τιμολόγιο αντί για απόδειξη λιανικής, τότε το δελτίο αποστολής θα έχει ως τελικό τόπο παράδοσης τη διεύθυνση που θα συμπληρώσετε σε αυτό το βήμα.

5. Το επόμενο βήμα είναι η επιλογή του τρόπου πληρωμής των αγορών σας (Paypal, ALPHA BANK, Αντικαταβολή).

6. Στο τελευταίο βήμα μπορείτε να δείτε πια το τελικό σύνολο της παραγγελίας σας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς (εφόσον έχετε επιλέξει παράδοση στο χώρο σας με courier) και του κόστους αντικαταβολής (εφόσον έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή). Πατώντας το πλήκτρο ”ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”, θα οδηγηθείτε:

Α. Στη σελίδα που σας ευχαριστεί για την παραγγελία σας, εφόσον επιλέξατε τη μέθοδο αντικαταβολής
Β. Στην σελίδα του Paypal, εφόσον επιλέξατε τη μέθοδο πληρωμής με Paypal ή Τραπεζική κάρτα (για να πληρώσετε μέσω κάρτας – Πιστωτική Κάρτα / Χρεωστική Κάρτα / Προπληρωμένη Κάρτα – δεν χρειάζεται να διαθέτετε Paypal account, επιλέξτε απλώς την επιλογή Pay with debit card ή Don’t have a Paypal account).

Στη συνέχεια θα λάβετε αναλυτικό email στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, σχετικά με την πρόοδο της παραγγελίας σας.

Αν δυσκολεύεστε στην ηλεκτρονική σας παραγγελία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να την καταχωρήσουμε τηλεφωνικά στο 2155506374.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΟΥ;

Οι τρόποι πληρωμής για τις αγορές σας είναι:

1. Πληρωμή με PayPal (δεν απαιτείται λογαριασμός PayPal)
2. Αντικαταβολή
3. Πληρωμή μέσω ALPHA BANK (Πιστωτική Κάρτα / Χρεωστική Κάρτα / Προπληρωμένη Κάρτα)

img

Στην περίπτωση του PayPal ή μέσω συστήματος εκκαθάρισης της ALPHA BANK, δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση πέρα από το κόστος μεταφορικών (εκτός αν επιλέξετε να παραλάβετε από τον χώρο μας). Για πληρωμή μέσω αντικαταβολής υπάρχει μία μικρή επιβάρυνση  1,5€.

Αν αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε δυσκολία στην πληρωμή της παραγγελίας σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Οι επιλογές για την παραλαβή των αγορών σας είναι 2:

1. Παράδοση στον χώρο σας με courier (πληρωμή με PayPal, χρέωση τραπεζικής κάρτας – Πιστωτική Κάρτα / Χρεωστική Κάρτα / Προπληρωμένη Κάρτα – ή αντικαταβολή).  Ο συνεργάτης μας για αποστολές σε όλη την Ελλάδα είναι η Courier Center.

2. Παραλαβή από cleverpoint (πληρωμή με PayPal ή με χρέωση τραπεζικής κάρτας – Πιστωτική Κάρτα / Χρεωστική Κάρτα / Προπληρωμένη Κάρτα -).

3. Παραλαβή από το itrend (πληρωμή με PayPal ή με χρέωση τραπεζικής κάρτας – Πιστωτική Κάρτα / Χρεωστική Κάρτα / Προπληρωμένη Κάρτα -).

ΠΟΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ;

Προσπαθούμε να διατηρούμε όσο τον δυνατόν χαμηλότερα τα μεταφορικά έξοδα για να μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας χωρίς να σκέφτεστε καθόλου το κόστος μεταφοράς.

Τα μεταφορικά για βάρος μέχρι 2kg είναι 2,5€ για όλη την Ελλάδα.

Αποστολές στο εξωτερικό πραγματοποιούνται κατόπιν επικοινωνίας τηλεφωνικά ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω email.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, υπάρχει μία μικρή επιβάρυνση +1,5€ από την εταιρεία courier. Για να αποφύγετε το κόστος αυτό, επιλέξτε πληρωμή μέσω Paypal ή τραπεζικής κάρτας.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ PAYPAL;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ασφαλή πλατφόρμα του Paypal για να πληρώσετε για τις αγορές σας. Αφού έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής PayPal και συνεχίσετε, θα μεταβείτε στη σελίδα ασφαλείας στο Paypal που θα σας ρωτάει Choose a way to pay – Διαλέξτε τρόπο πληρωμής. Εφόσον έχετε Paypal λογαριασμό, εισάγετε στα αντίστοιχα πεδία το username και password με τα οποία έχετε εγγραφεί στην υπηρεσία.

Εναλλακτικά, μπορείτε και να μην έχετε λογαριασμό στο Paypal αλλά να κάνετε άμεση χρήση της πιστωτικής σας κάρτας μέσω του Paypal. Στην περίπτωση αυτή επιλέγετε ”Pay with debit card” ή “Don’t have a Paypal account” και συμπληρώνετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.

Η συναλλαγή σας είναι απόλυτα ασφαλής με αυτό τον τρόπο, καθώς το Paypal χρησιμοποιεί αυστηρά πρωτόκολλα κρυπτογράφησης. Δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση για την πληρωμή μέσω κάρτας ή Paypal.

Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με Paypal και θελήσετε να παραλάβετε από το κατάστημα, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την ταυτότητά σας και την επιβεβαίωση πληρωμής μέσω Paypal.

ME ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ COURIER ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ;

Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε είναι η Courier Center.  Τα σημεία εξυπηρέτησης μπορείτε να τα δείτε πατώντας εδώ. Σε κάποιες περιοχές της επαρχίας, οι παραδόσεις πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τη Speedex.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ / ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ / ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ;

Αν θέλετε να πληρώσετε μέσω τραπεζικής / πιστωτικής κάρτας / χρεωστικής κάρτας / προπληρωμένης κάρτας, θα πρέπει να επιλέξετε την επιλογή “Πληρωμη μέσω ALPHA BANK” ή την επιλογή “Paypal” κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας και στο βήμα “Τρόπος πληρωμής”.

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα οδηγηθείτε στο ασφαλές σύστημα συναλλαγών της ALPHA BANK ή του PayPal αντίστοιχα.

Εάν επιλέξετε πληρωμή με κάρτα (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη) μέσω συστήματος PayPal, στο link όπου θα οδηγηθείτε, επιλέξετε την δεύτερη επιλογή στο κάτω μέρος (Pay with debit card ή Don’t have a Paypal account). Στη συνέχεια συμπληρώστε τα στοιχεία της κάρτας σας και ολοκληρώστε την πληρωμή σας.

Η συναλλαγή σας είναι απόλυτα ασφαλής με αυτό τον τρόπο, καθώς η ALPHA BANK και το PayPal χρησιμοποιούν αυστηρά πρωτόκολλα κρυπτογράφησης.

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση για την πληρωμή μέσω ALPHA BANK ή Paypal.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CLEVER POINT;

Το Clever Point είναι το ανερχόμενο και πρωτοποριακό δίκτυο καταστημάτων, από τα οποία μπορείτε να παραλάβετε τις παραγγελίες σας. Είναι καταστήματα που είναι ανοιχτά κάθε και κάποια όλο το εικοσιτετράωρο.

Αυτή τη στιγμή καλύπτουν μόνο την περιοχή των Αθηνών, πατώντας εδώ μπορείτε να βρείτε το σημείο που σας εξυπηρετεί.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ;

Εφόσον επιλέξετε την μέθοδο αντικαταβολής, θα πρέπει να καταβάλλετε το συνολικό ποσό για το οποίο ενημερώνεστε κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας, στον εκπρόσωπο της εταιρείας courier.

Σημειώστε πως ο εκπρόσωπος της courier δεν είναι αρμόδιος να σας ενημερώσει για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με το προϊόν ή το κόστος και για όποια απορία θα πρέπει να επικοινωνείτε μαζί μας.

Η παράδοση θα γίνει στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει για παράδοση. Αν δεν βρίσκεστε στο χώρο κατά την ώρα παράδοσης, η εταιρεία courier θα σας αφήσει ειδοποιητήριο ώστε να παραλάβετε από το πλησιέστερο υποκατάστημα. Σε περίπτωση που η περιοχή σας είναι απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη, θα σας καλέσουμε ώστε να σας ενημερώσουμε για το επιπλέον κόστος παράδοσης με courier ή για την εναλλακτική παραλαβής από το πλησιέστερο υποκατάστημα courier όπου δεν υπάρχει χρέωση.

ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΣ;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τον χώρο μας Δευτέρα – Παρασκευή 09.00 – 5.00μμ κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας στο 215 550 6374.

Για να μπορέσετε να παραλάβετε από εμάς θα πρέπει να έχετε επιλέξει την επιλογή ”Παραλαβή από itrend” κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Η διεύθυνσή μας είναι Σταδίου 61, Αθήνα, 2ος όροφος (σταθμός Ομόνοια).

ΠΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι η επόμενη εργάσιμη όταν πρόκειται για τις μεγάλες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας. Για τα νησιά ο χρόνος κυμαίνεται από 1-3 εργάσιμες στα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα. Σε περίπτωση που η περιοχή σας είναι απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη, ο χρόνος μπορεί να είναι μέχρι 5 εργάσιμες, αυτό όμως αποτελεί μικρό μέρος των αποστολών.

Σε περίπτωση που δείτε την παραγγελία σας να καθυστερεί μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα, εκτός αν υπάρξει ειδική συνεννόηση (παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας).

Ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να απαιτούν περισσότερο χρόνο για την παράδοσή τους και σε αυτή την περίπτωση θα αναφέρεται ο αντίστοιχος χρόνος παράδοσης στην σελίδα τους.

ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΩ ΣΕ ΤΙ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Με την υποβολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτόματα επιβεβαιωτικό email στην διεύθυνση που δηλώσατε στην φόρμα παραγγελίας.

Σε περίπτωση που δεν λάβετε τέτοιο email, παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο “Spam” ή “Ανεπιθύμητα” στο ενδεχόμενο που η υπηρεσία που χρησιμοποιείτε το αρχειοθέτησε εκεί.

Στη συνέχεια θα ακολουθήσει email επιβεβαίωσης πως η παραγγελία σας έχει σταλεί email και μήνυμα στο κινητό σας που θα σας ενημερώνει για την κατάσταση της παραγελίας σας.

Αν έχετε κάνει κάποια παραγγελία μπορείτε να δέιτε την πορεία της πατώντας στο Αναζήτηση Παραγγελίας.

ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ;

Απόλυτα! Το itrend.gr είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό πρωτόκολλο κρυπτογράφησης συναλλαγών SSL, ενώ συνεργαζόμαστε με εταίρους όπως το Paypal και το GoDaddy ώστε να είστε απόλυτα σίγουροι για τις συναλλαγές σας.
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών «Alpha e-Commerce» της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;

Τα προσωπικά στοιχεία που καταχωρείτε κατά την πραγματοποίηση των αγορών σας στο itrend.gr, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την αποστολή, παράδοση και τιμολόγηση της παραγγελίας σας. Το email σας ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί – από το itrend.gr και μόνο – για αποστολή ενημερωτικών μας newsletter, εκτός και αν έχετε δηλώσει πως δεν επιθυμείτε την λήψη τους. Τα στοιχεία σας δεν εκχωρούνται για κανένα λόγο σε τρίτους.

ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ;

Τα προϊόντα που βλέπουμε πως γίνονται αγαπητά από εσάς, προσπαθούμε και φροντίζουμε να τα επαναπρομηθευόμαστε, εκτός και αν δεν είναι πια διαθέσιμα από τους κατασκευαστές τους. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας την περιγραφή, το SKU ή αποστέλλοντας το link του προϊόντος που σας ενδιαφέρει και θα σας ενημερώσουμε για το πότε θα είναι και πάλι διαθέσιμο.

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΑΣ ΕΙΔΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΥ;

Τα προϊόντα μας προτείνονται από τους κατασκευαστές τους για τις αντίστοιχες συσκευές που αναγράφονται ως συμβατές στην σελίδα του εκάστοτε προϊόντος. Είμαστε και εμείς οι ίδιοι Apple users συνεπώς είμαστε και οι πρώτοι που δοκιμάζουμε στα δικά μας iPhone, iPad, iPod τα προϊόντα που διαθέτουμε. Στην σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν λειτουργεί σωστά με την συσκευή σας παρακαλούμε ενημερώστε μας ώστε να το καταγράψουμε.

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ Ή ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι αυτό που θα θέλατε ή κάνατε κάποιο λάθος στην παραγγελία, έχετε δυνατότητα αλλαγής εντός 14 ημερών. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει η απόδειξη αγοράς. Για την πραγματοποίηση αλλαγής μπορείτε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά μαζί μας. Θα σας ζητηθεί να τοποθετήσετε το προϊόν σε κατάλληλο φάκελο με φυσαλίδες καθώς και τα έξοδα μεταφοράς που είναι 4€. Στη συνέχεια κατόπιν της επικοινωνίας μας θα σταλεί κούριερ να παραλάβει τον φάκελο και να σας παραδώσει την ίδια στιγμή νέο φάκελο με το προϊόν που επιλέξατε. Η αξία του προϊόντος με το οποίο θα γίνει η αλλαγή θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίση με της αρχικής αγοράς.

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή φθορά, αυτή θα πρέπει να αναφερθεί εντός 3 ημερών από την παράδοση του δέματος. Θα ακολουθήσει διαδικασία αντικατάστασης με νέο, μέσω δικής μας εταιρείας κούριερ. Εσείς θα πρέπει απλώς να επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα σας ζητηθεί να στείλετε κάποιες φωτογραφίες όπου να φαίνεται το πρόβλημα.